παρε με μια αγκαλια - give me your hug

Παρε με μια αγκαλια και πες μου ενα παραμυθι....
Ενα τραγουδι ενα κουτσομπολιο κατι....
Να νοιωσω μακρια απο τις σκεψεις μου
Να νοιωσω οτι παραμυθι ειναι αυτοι που με περιβαλλουν

παρε με μια αγκαλια και κλεισε μου τα ματια
Τα μονα που χρειαζομαι ειναι η φωνη σου και ενα τσιγαρο
Και αν κραυγες ηδονης και θλιψης σπαραζουν τα βραδια
Δεν φοβαμαι κανενα ουτε το χαρο

Παρε με αγκαλια και δος μου ενα φιλι
Αυτου του κοσμου να ξεχασω το σκοταδι
Ολα τα αστρα του Ουρανου ας πεσουνε στην γη
Μια νεα Αποκαλυψη να ζησω στην ζαλη

Παρε με μια αγκαλια και σφιξε μου το λαιμο
Δυνατα μεχρι να μην υπαρχει ουτε η ασφυξια
Το αψυχο κορμι μου να στεκει ζωντανο
Να ξαναζησω την ιερη μανια

Παρε με μια αγκαλια και ανοιξε μου τα ματια
Τυφλη πλεον μακρια και απ το σκοταδι
Να ζησω εναν ηλιο που μεσα μου κυλα
Ακομα και αν ξεχασα τί θα πει χαδι

και τις ιερες τουτες στιγμες οι βεβυλες τσιγγανες της στεπας μαγαριζουν συναγωγες του Ραστοβ και τα κοκκαλα της υψιστης Σαμπινας

Give me your hug. To memory of Sabina Spielrein

Give me your hug and tell a fairytail....
Any song... a lie... whatever...
To fell myself getting lost from my brain
To feel the people as lie and fairytail

Give me your hug close my eyes
All I need is tobacco and your voice
Who cares if pain and pleasure screams in hights
I m not afraid even the noice

Give me your hug and kiss me harm
To be forgotten by the darkness
Let sky's stars bombing this charm
A new Apocalypse living darkless

Give me your hug until I cant breath
Why madness to destroy even the death
My soulless body forever Alive
Living again stars and death

Give me your hug and my eyes do open
So blind away from the dark
Living a sun inside me like blood
Without memory or love

so this holy moments I write,
siberian witches are bandalising Synagogues of Rastov and Sabinas body they rape a lot



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Metamarxism (μέρος 2ο), η Σύνοψη: Οι Αναλλοίωτες και μια μεγάλη προσθήκη

Ο Gregor Markowitz ζει!!!

Metamarxism (μέρος 1ο): ένα ακόμα Λευκό σε Λευκό