Τι θα γραφαν οι Μπολσεβικοι στο ομαδικο τους chat αν υπηρχε φβ στις 6 Νοεμβρη 1917


γραφθηκε 3 Μάρτιου 2015 (ακριβώς πριν δυο χρόνια),οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα και καταστασεις μπορει να ειναι συμπτωση μπορει και οχι





Λενιν Νικολάι : συντροφοι υπενθυμιζω οτι εχουμε καταληψη των χειμερινων ανακτορων το πρωι
στις 5 . Να ειμαστε ολοι εκει
Τροτσκυ Λεβ: Ψηνεται κανεις να παμε για καμια βοτκιτσα πιο πριν ? Μετα δεν θα χουμε χρονο ουτε
για καφε , και ετσι κ αλλιως θα το ξενυχτησουμε αφου !
Σεντοβα Νατασσα : Λεωντα μωρο μου θες βοτκιτσες επειδη ξεχασες το χοντρο σου το παλτο σπιτι
?
Ο Ζηνοβιεβ μου πε οτι εχει κρυο στην Πετρουπολη
Τροτσκυ Λεβ : -_-
αυτος ο κρυοκωλος αγαπη μου απο αυγουστο κρυωνει ! Να φανταστεις δεν ηθελε να κανουμε επανασταση τωρα λογω καιρου!
Ζηνοβιεβ σε λεω αφου : το διαβασα αυτο συντροφε :Ρ
δεν ηταν ο καιρος , αλλα οι συνθηκες δεν ειναι ακομα ωριμες για ξεσηκωμο
μπορουμε να κανουμε συμβολικη καταληψη μιας μερας στο θωρικτο πατιομκιν ως ενδειξη διαμαρτυριας για τα νεα μετρα της κυβερνησης Κερενσκυ , κ μετα να ζητησουμε απο τον σ.Αιζενσταιν να κανει ταινια που θα προβληθει για οικονομικη ενισχυση ;-)
Τροτσκυ Λεβ : βρε με εναν γκαλουμπόι που μπλεξαμε -_-
Σιγα μην φερουμε και τον Βασιλ Λαζαροβιτς Ποπ-κιριλωβ να κανει συναυλια :Ρ
Οι συνθηκες οχι απλα ειναι ωριμες αλλα κοντευουν να σαπισουν απο την ωριμανση συντροφα
Κομπα Βησσαριονοβιτς : εγω φτανω το πρωι , θελετε να φερω τιποτα απο τον σταθμο ?
Τροτσκυ Λεβ : σ. Σοσο βιασου να προλαβεις την εξεγερση κ ασε τα duty free :P ο αλλος ο
ψυχαναγκαστικος o Ποντβόισκυ 3 μερες περικυκλωνει τα αναχτορα & μπαινοβγαινουνε χαφιεδες μεσα
Κρουπσκαγια Λενα : Νατασσα μου εσυ δεν θα ρθεις στην εξεγερση ?
Σεντοβα Νατασσα : Θα ρθω Λενακι μου , αλλα πιο μετα , ο Δαυιδ μου εχει ανεβασει πυρετο και
περιμενω την μανα του Λιοβα να τον κρατησει .
Κρουπσκαγια Λενα : Αχου το καημενουλικο :/
περαστικουλια
Λενιν Νικολάι : ερχεται και ο πετρακης ο Κροποτκιν απο Λονδινο , ποιος μπορει να παει να τον
παρει ?
Σβερντλοβ Δ: Θα μας τιμησει ο συντροφος Πριγκιπας ?Σοκολνικοβ Σοκολ : ειπε επιτελους να μας τιμησει , θα δουμε τωρα γιατι εχουμε τρεχαματα ...
Γκολκιν Μπ : μονο μην φερει μαζι του εκεινη την τρελλη την φιλη του
την Γκολντμαν ..
Κολοντάι Αλεκα : γιατι συντροφε , τι σου κανε το Εμμακι ?
Σβερντλοβ Δ : ρε παιδι μου αυτη δεν παει καθολου καλα ...
Ειναι ικανη αμα ξεσπασει αντεπανασταση , να βαφτισει ολους τους αντεπαναστατες αναρχικους σε
ενα βραδυ και να μας κραζει καναν αιωνα
Τροτσκυ Λεβ : Πες το ψεματα
το αστειο θα ειναι αποστατησουν δικοι μας αντιδραστικοι και τους βγαλουν αναρχικους στο τελος
Καμενεβ Νκσ : υπονοεις κατι ?
Τροτσκυ Λεβ : καμμενε μου συντροφε οποιος εχει την μυγα μυγιαζεται
Καμενεβ Νκσ : ιντι να χούι ταβαρις
Ζηνοβιεβ σε λεω αφου : σα δεν ντρεπεσαι λεοντα ... :(
Κολοντάι Αλεκα : Νατασα , οπως θα ρθεις φερε και κοινα τα σοκολατακια με το λικερ ... μουρθαν
τα πασχαλινα και θα τα χρειαστω :'(
Τροτσκυ Λεβ : και γω σ αγαπω , κολια :*
εγω να ντραπω ? :Ρ
Ο αντεπαναστατες να ντραπουν !
Ζηνοβιεβ σε λεω αφου : πφφφ
αντε μην πω τιποτα για την μη-μπολσεβικικη καταγωγη σου
Λενιν Νικολάι : συντροφε ντροπη !
Τροτσκυ Λεβ : ας τον , Βλαντ !
Ετοιμος να πει και για το εβραϊκο μου αιμα ειναι
Ζηνοβιεβ σε λεω αφου : Μπρονστάιν δεν τρωγεσαι με τιποτα
-_-
Τροτσκυ Λεβ : το ξερω
τι ειμαι ? Πλιεμενι ειμαι γιανα φαγωθω ή μπορστς ? :Ρ
Ζηνοβιεβ σε λεω αφου : :-Ρ
Κομπα Βησσαριονοβιτς : αστα σασσκα μου τα λικερ να σε φερω εγω τσιπουρακι απ τον
καυκασο να σ φυγουν ολα
Στασοβα Κρασαβιτσα : συντροφε ασε τα τσιπουρα και πιασε τα παστελια
Κομπα Βησσαριονοβιτς : τι εννοας συντροφισσα ? Ο.ο
Στασοβα Κρασαβιτσα : εσυ τι καταλαβες
;->
Κομπα Βησσαριονοβιτς : προστυχη -_-
δεν ειναι καθολου ωραιο μια γυναικα να λεει τετοια βρωμερα πραγματα
Στασοβα Κρασαβιτσα : ουτε ενα αστειο δεν σηκωνεις :Ρ
Κομπα Βησσαριονοβιτς : αυτα δεν ειναι αστεια ειναι βρωμολογα και σεξιστικα
Κολοντάι Αλεκα : αυτο εγω το λεω συνηθως :Ρ
Μπουχαριν Κολια : παιδια εγω νομιζω οτι απο σφαιρες δεν ειμαστε κομπλε
Τροτσκυ Λεβ : εχω επιμεληθει ηδη , εχω πει και τον Βλαντ να φερει
Λενιν Νικολάι : απο σφαιρες αλλο τιποτα νικολακη μου , αντε σηκω δεν θα προφτασεις να σαι
Πετρουπολη μεχρι το πρωι >.<
Τζερζινσκυ Α : η συνδιασκεψη των Σοβιετ ποτε θα γινει
Γιοφφε Γιοφφε : θα δειξει πως θα μαστε μετα την καταληψη
Σοκολνικοβ Σοκολ : δυνατα μαγκες
Εσεροι ειναι δεν μας φοβιζουν
Ζηνοβιεβ σε λεω αφου : ασχετο ρε συντροφια – αυτη η τσαρικη οικογενεια που βοσκει ?
Μπουχαριν Κολια : δεν ξερω αλλα αυτη η ναστια οσο παει γινεται κ πολυ καυλακι
Κολοντάι Αλεκα : ολο εκει το χετε το μυαλλο σας οι ανδρες >.<
Μπουχαριν Κολια : με παρεξηγησες σασσκα :/
Κολοντάι Αλεκα : -_-
Αφηστε τις γαλιφιες
Σβερντλοβ Δ : μην σ ακουσει μονο ο Μπερκμαν
Κομπα Βησσαριονοβιτς : παλι βρομιες λετε ?
Μπουχαριν Κολια : κι αυτος θαρθει ?
Σβεντλοβ Δ : στην εξεγερση δεν ψηνεται αλλα θα σκασει μυτη καποια στιγμη
Τροτσκυ Λεβ : εμ , λειπει ο μαρτης απ την σαρακοστη .
Καμενεβ Νκσ : παιδια κανα νεο απ την Ροζα και τον Καρλ απο Γερμανια ?
Τροτσκυ Λεβ : χερι χερι , στην φυλακη , γραφουν μαζι κατι μπροσουρες τα πουλακια μου
Σεντοβα Νατασσα : κατι λενε οτι ο γιος της Ροζας θα παντρευτει την Κλαρα
Κρουπσκαγια Λενα : κατι πηρε τ αφτι μου , θα το ανακοινωσουν ομως μετα την νικη των
σπαρτακιστων
Λενιν Νικολάι : Λενιουσκα , ποτε τ ακουσες κ δεν μ πες τιποτα ?
Κρουπσκαγια Λενα : στο πα αλλα εσυ χαϊδευες τον γατουλη και εγραφες γραμματα στην
Φινλανδια :Ρ
Λενιν Νικολάι : Λενιουσκα οχι γλωσσα μπροστα στα συντροφια ... κοκκινιζω :$
Κρουπσκαγια Λενα : εσυ κοκκινος γεννηθηκες μωρο μου :**
Λενιν Νικολάι : καρδουλα μου φιλακια μπροστα στα συντροφια :$$
βασικα μαλλον μαυρος γεννηθηκα ... αλλα ο Ουλιανοβ μ δειξε οτι υπαρχει αλλος δρομος :(
Κρουπσκαγια Λενα : :-(
Τροτσκυ Λεβ : παιδια στις 5 μπορει να αναλαβει καποιος αλλος την καθοδηγηση της εξεγερσης ?
Εχω να βγαλω βολτα τους μολωσους μου :/
Κομπα Βησσαριονοβιτς : σ. Λιοβα δεν σ φτανει που θα μεινεις στην ιστορια ως ο καθοδητης της
Επαναστασης ? Ως ο ιδρυτης του Κοκκινου Στρατου ? Θες να μεινεις και ως ο ανθρωπος που
αγαπουσε τα σκυλια ?
Τροτσκυ Λεβ: τ αγαπαω τα ατιμουτσικα ^_^
για στρατο ποτε ειπαμε ?
Λενιν Νικολάι : δεν ειπαμε , αλλα αν γινει κανα ντου ποιος θα βγαλει τα καστανα απ την
φωτια ? ;-) :Ρ
Ζηνοβιεβ σε λεω αφου : ρε μαγκες ειστε σιγουροι γιαυτο που παμε να κανουμε ? Ρε δεν τους
εχουμε :-Σ
Τροτσκυ Λεβ : βαλτα πισω να τ αρμεξουμε εισαι συντροφε -_-
Καμενεβ Νκσ : εχει τα δικια του εδω που τα λεμε , δεν παιζει ....
Μεντβεντεβ Μισσα : παιδια εγω παντως θα αργησω γιατι κατι εγινε με την μανα μου
θα την παω στο γιατρο και μετα πρεπει να της μαγειρεψω
να φερω τιποτα να φαμε εκει στην καταληψη?
Σομιαν Μιρνυι : συντροφε κανε κατι πολυ προχειρο , δεν θα μαστε πολλοι κ θα μας την λεν μετα
ζηνοβιεβ κ καμενεβ >.<
Μπουχαριν Κολια : αν εχεις τπτ μανιταρια τουρσι ετοιμα μονο
Ρικοβ ρε μπλιετ : αντε ρε μ**κες τελειωνεται
μια καταληψη στα χειμερινα ανακτορα ειπαμε να κανουμε και ο καθενας ο,τι ωρα λαχει θαρχεται :3
Ρασκολνικοβ δε μπουτσερ : θα τους πεσει ο κ**ος αν ερθουν μια παρεμβαση στην ωρα τους :3
Νεβσκυ Νεβ : εγω παντως αν δεν ερθουν οι αλλοι θα κανω ντου μονος μου στα αναχτορα
Μολοτοβ σιερ ι μποουμπ : και γω μαζι σου συντροφε !
Τροτσκυ Λεβ : ξεχνατε ποιος ειναι επι κεφαλης :3
Λενιν Νικολάι : κανεις δεν το ξεχναει κ σου χουμε εμπιστοσυνη συντροφε !
Γιοφφε Γιοφφε : Το μονο λαθος που χεις κανει μεχρι τωρα ειναι οτι προτιμας τα σκυλια απ τις
γατες :Ρ
Λενιν Νικολάι : γιαυτο εγω εχω την πρωτια :Ρ 3:)
Τροτσκυ Λεβ : συντροφοι
...
:Ρ :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ
Κομπα Βησσαριονοβιτς : μαγκες χανεται το wi-fi εδω στο τραινο και δεν σας προλαβαινω :/Κρουπσκαγια Λενα : ενω οταν εχει σημα μας ταραζεις στην πολυλογια :Ρ
Κομπα Βησσαριονοβιτς : τι ειπες μωρη ? >.<
Λενιν Νικολάι : συντροφε Τζουγκασβιλι προσεχε πως μιλας στην γυναικα μου :@
Κομπα Βησσαριονοβιτς : σορρυ ρε συντροφε .. :/
Αλλα βλεπεις τι με λεει ?
Λενιν Νικολάι : γιατι αδικο εχει ?
Κομπα Βησσαριονοβιτς : πληγωσε με κιαλλο...
Λενιν Νικολάι : σιγα που πληγωνεσαι εσυ :Ρ
Ζηνοβιεβ σε λεω αφου : πολυ μαλθακος μας βγηκες συντροφε Κομπα
γινε ατσαλενιος ... γινε σταλιν 3:)
Τροτσκυ Λεβ : κοιτα τωρα ποιος μιλαει για μαλθακοτητα :3
Ζηνοβιεβ σε λεω αφου : υπονοεις τιποτα ??
Τροτσκυ Λεβ : οχι - το λεω ξεκαθαρα!
Ζηνοβιεβ σε λεω αφου : -_-
Στασοβα Κρασαβιτσα : αυτοι που στρατολογησαμε απο Μενσεβικους και αριστερους Εσερους
θαρθουν ?
Γιοφφε Γιοφφε : αν θελουν ας κανουν διαφορετικα
Τροτσκυ Λεβ : ας μην ερθουν αν δεν θελουνε..
αυτοι θα χασουν
Νογκιν Μνογκιν : παιδια ετοιμαζομαι κ γω και κατα τις 5-5.15 θα μαι μπροστα στα ανακτορα
θα γινει καμια προσυγκεντρωση ?
Ντυμπενκο Ντυμπουκ : οχι οχι εκει θα συναντηθουμε
Ερεμεγιεβ Ερου : κατευθειαν εκει συντροφια !
Νογκιν Μνογκιν : θενξ ρε παιδια – παω γιατι εχω δρομο ! Τα λεμε
Τροτσκυ Λεβ : φιλια ρε ! Τα λεμε εκει
Λενιν Νικολάι : θα σε δουμε εκει συντροφε
αντε το διαλαμε απο δω ? Δεν θα σηκωνομαστε το πρωι ..
Τροτσκυ Λεβ : αντε πατε – εγω εχω να τελειωσω καποια σχεδια και μια επιστολη στον Τελμαν , και
καποιες μεταφρασεις για το επομενο φυλο της Πραβντα
btw Σοσο ωραιο το αρθρο που εγραψες .
Κολοντάι : καληνυχτα !
Κρουπσκαγια Λενα : καλο βραδακι σε ολους ^_^ :*
Σεντοβα Νατασσα : νυχτες , ρε :* :*
Ερεμεγιεβ : καληνυχτουμπες συντροφια – σας περιμενω ολους το πρωι 3:)
Γιοφφε Γιοφφε : καλο βραδυ παιδια – τελειωνω και γω κατι μεταφρασεις και ξαπλωνω τα λεμε το
πρωι
seen by : everyone . 7.11.1917 04:36 am

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Metamarxism (μέρος 2ο), η Σύνοψη: Οι Αναλλοίωτες και μια μεγάλη προσθήκη

Ο Gregor Markowitz ζει!!!

Metamarxism (μέρος 1ο): ένα ακόμα Λευκό σε Λευκό